woensdag 9 november 2011

In de wolken...


In de wolken zijn wordt in ons dagelijks taalgebruik meestal gebuikt als je ergens heel blij over bent.

Ik ben niet de meest nuchtere persoon, en soms juist ook wel, maar ik ben maar zelden zo blij dat ik mezelf 'in de wolken' noem.

Vanochtend was ik echter wel in de wolken, of eigenlijk beter gezegd, net boven de wolken en ik werd er ook nog bijzonder blij van.Zo blij, dat ik meteen mijn camera ging zoeken en daarbij minstens drie mensen wakker heb gestoten. 

Zo blij, dat ik bijna zou zeggen:

Ik ben in de wolken!

1 opmerking:

  1. Hoera, ik ben boven de wolken... nee, op een of andere wijze is dat ook geen alternatief. Ik ben in de wolken want vanaf vandaag ben ik onder de pannen... ook raar. Nee, ik weet het niet. Ik ben ook niet vaak in de wolken, noch letterlijk, noch figuurlijk. Een wolkje beperkt zich bij mij tot de koffie.

    BeantwoordenVerwijderen