zaterdag 5 november 2011

Betrapt !!!


Zoals ik al zei hou ik van lampjes. Het Vrijthof in Maastricht staat in elk reisboek beschreven als 
'the place to be'. 

Persoonlijk vind ik het Vrijthof zelf maar saai. 
Maar dat neemt niet weg dat er om het Vrijthof heen een aantal behoorlijk mooie plekjes zijn. 

Rustige plekjes ook, waar je op een vrijdagavond rond elf uur best wat stiekeme dingen kunt doen zonder dat al te veel mensen dat dan in de gaten hebben....

Jammer, voor de blowende jongetjes kon ik ze niet buiten beeld houden.
Gelukkig voor de blowende jongetjes, is de foto te klein zodat papa en mama ze niet kunnen herkennen, want erg oud waren ze nog niet. 

En gelukkig voor u gaat een foto nog steeds niet samen met geur.....het was goede wiet, waarvan genoten moest worden op dit mooie plekje. 

Geef de kids eens ongelijk!

1 opmerking:

  1. Nou, ik ben blij dat mijn kids het niet doen (voorzover ik weet). Maar de foto is lekker a la Steven King en daar houd ik wel van.

    BeantwoordenVerwijderen