zaterdag 5 november 2011

Huiswerkopdracht les 1: Mijn favoriete plek (1)


Als je mij vraagt wat mijn favoriete plek is, dan is het eerste dat in mij opkomt Barcelona. London en Sydney komen op een gedeelde tweede plaats. Maar eigenlijk kun je me bijna overal op de wereld neerzetten, ik zal er mijn draai wel vinden. Omdat deze plaatsen niet echt bezoekbaar waren binnen de tijd dat ik mijn huiswerkopdracht af moest hebben, moest ik iets anders bedenken. 

Dilemma....wat te kiezen? Ik heb zoveel favoriete plaatsen.

Toevallig verhuisde in deze week mijn badmintonclub van locatie. Onze club ging fuseren en vanaf dat moment gingen we naar een nieuwe hal, met een nieuwe club, met nieuwe mensen, met andere gedrags/omgangsregels. Kortom een hoop nieuw. 

Mijn badmintonwereld staat even op zijn kop, is niet meer hetzelfde zoals het was en zal ook nooit meer hetzelfde zijn!

Mijn favoriete plek (of in ieder geval een van mijn favoriete plekken) is een sporthal. Het liefst een met een houten vloer. Het liefst een die leeg is. (daarom zie je ook geen mensen op de foto). Dan is het stil, geen geluid van mensen, maar een boel gekraak, van de werking van de vloer. 

Ook hou ik van de geur van een sporthal. Veel mensen kijken me raar aan als ik dat zeg: in een sporthal stinkt het naar zweet, maar dat is niet altijd waar. In een sporthal ruikt het naar sporthal en daar word ik rustig van. 

En daarom is dit een foto van mijn favoriete plek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten