donderdag 29 december 2011

tegenstrijdigheden....


Het leven zit vol tegenstrijdigheden.
Mijn leven zit vol tegenstrijdigheden.
Ik zit vol tegenstrijdigheden.

Ik ben bijna jarig, bereik dan de respectabele leeftijd van 36 jaar. 
En dat terwijl ik mezelf ooit plechtig beloofde om nooit ouder dan dertig te worden.
(En dat terwijl ik nooit beloftes maak waar ik me niet aan kan houden.)

Volwassen zijn van buiten, maar van binnen nog zó kind. 
Het gevoel hebben dat je serieus moet doen als een volwassene, maar zo bang zijn als een klein kind.

Willen schommelen als een kind, 
maar tegelijkertijd je het liefst ook overgeven aan de daad van de graffiti op de achtergrond.
Hoe tegenstrijdig kan het leven zijn.

Hoe tegenstrijdig kan mijn 'leven' zijn ?

1 opmerking:

  1. Eigenlijk zou je dan Suzanne Pan moeten heten en rondjes om de big Ben moeten vliegen. Ja, ik heb de film gezien, dat merk je wel. Gelukkig verdween ook in deze versie kapitein Haak in de muil van de krokodil.

    Leuk logje. En laat je leven tegenstrijdig zijn, er gebeurt genoeg in. Is dat niet veel beter dan een vegeterend bestaan?

    BeantwoordenVerwijderen