donderdag 10 mei 2012

De Ontspanknop....


Gisteren was het weer zo ver. 
Voor mij begon de tweede ronde van de photovoice cursus. 
Ik heb besloten om nog een keer deel te nemen aan exact dezelfde cursus, gewoon omdat het zo leuk was!

De laatste tijd was het wat moeilijk om te schrijven.
Ook al had ik een nieuwe camera en heb ik best wel wat (mooie) foto's gemaakt, 
ik kwam er niet toe om er verhalen bij te schrijven.

Mijn hoofd liep over met andere (leuke en minder leuke) dingen. 
Ik was druk, druk druk.
Mijn hoofd zat vol..... bomvol.
Geen inspiratie om stukjes te schrijven.
Geen tijd om te ontspannen.

Gisteren tijdens de cursus, in het theorie gedeelte, 
terwijl ik zat weg te dromen hoorde ik de docent ineens vertellen.
"de ontspanknop".....

En ineens zag ik het voor me.....

Een 'ontspanknop'.....
Ik wou dat ik een camera was!!!!

2 opmerkingen:

  1. Ha, dat is een goeie.
    Waar je zo druk mee was, dat horen we later nog wel. Het moet wel van groot belang zijn. Ondertussen hoop ik van harte dat je die ontspanning af en toe kan bereiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is het eerste waar ik aan dacht toen ik "ontspanknop" las. Haha... fijn dat je zo geniet van de cursus. Die foto's zien we vanzelf wel met de verhalen erbij.

    BeantwoordenVerwijderen