maandag 14 mei 2012

huiswerk les 1: wie ben ik? (1)


Bovenstaande tekst is niet van mijzelf. Ere wie ere toekomt.
Maar ik wou dat ik het bedacht had!
Het had wel van mij kunnen zijn.

Ik ben dol op dit soort tekst/woord 'grapjes'.
Hoewel, grapjes??

Voor de mensen die mij écht kennen ben ik deels een open boek.
Maar voor een ander deel, ben ik een open boek met geheime hoofdstukken.
Geheime hoofdstukken, of stukken in een taal,
die zelfs ikzelf af en toe niet begrijp.
Soms vind ik dat niet erg, soms ook wel.

De foto heb ik gekozen, omdat hij niet helemaal perfect is.
Het plaatje staat niet precies recht,
niet precies in het midden.

Aan de rechterkant, richting mijn hand,
wordt de foto steeds waziger,
net als ikzelf kan zijn.

En mocht de hand nog niet genoeg aanwijzingen geven over wie de spreker is,
voor de echte kenners van Suzanne is het niet zo moeilijk om te zien welk tekstballonetje bij mij hoort...

Eitje......
Geel natuurlijk!!!!

1 opmerking:

  1. Eitje... whahaha... de echte woorspeling altijd voor het laatst bewaren natuurlijk.

    Ik vraag me nu in een keer af. Hoeveel hoofdstukken van mijn eigen boek ken ik eigenlijk (niet)?

    BeantwoordenVerwijderen