maandag 14 mei 2012

huiswerk les 1: mijn favoriete plek (1)


Deze foto is eigenlijk een combinatie van Wie ben ik en Mijn favoriete plek.

Dit is mijn bureau, waar mijn computer staat. Het is eigenlijk de meest heilige plek in mijn huisje.
Het is samen met mijn 'Prinsessenstoel' en mijn bed momenteel de meest bezochte plek in dit huis.

Mijn bureau is altijd een 'gezellige bende', ook wel puinhoop genoemd.
Het ligt er vol met 'unfinished business', dat ligt te wachten op een vrij ogenblik.

Mijn computer is mijn werkplek, maar tevens ook mijn 'ontspanplek'.
Van hieruit onderhoud ik mijn contacten met mijn vrienden over de hele wereld.
Van hieruit bedenk en realiseer ik de meeste van mijn plannen.
Van hieruit werk ik aan mijn projecten.

Mijn nieuwste en lievelingsproject, zie je op het scherm.
Een lang gekoesterde droom: mijn eigen vertaling van een website voor kinderen en jongeren die stemmenhoren.
Daar zit heel wat bloed, zweet en tranen in.
Maar ook heel wat passie, plezier en noeste arbeid.
Maar vooral Pure Passie

Verder kun je op mijn bureau nog een aantal typische Suzanne dingen zien.
Mijn trouwe vriendje Hippo de Tweede zit naast me, hij wijkt geen moment van mijn zijde.
Mijn groene agenda...zonder hem ben ik nergens!
Mijn Mega Thee Kop.... Liters gaan er doorheen.
En een van mijn oh zo volwassen 'Caspar het spookje' glazen.

Een foto van mezelf waar ik 'blij' op ben.
Een tekst die ik regelmatig lees en waar ik mezelf aan vast moet houden,
als ik weer eens denk dat ik perfect moet zijn.
Mijn humor kaartje bovenop.

En zo kan ik nog wel uren doorgaan, want op deze plek,
heb ik echt alles wat ik nodig heb!!!

Op dit moment, zou ik nergens anders willen zijn!



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi inkijkje in dat dierbare plekje in je bestaan. Lijkt me moeilijk zo een foto te nemen waar je zelf op staat. Gelukkig dat er op de meeste toestellen zo'n uitstelknopje zit. Hoe heet dat ook weer (ik ben zo'n slechte fotograaf, ik weet niks).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot een uk van twee met alles weg roust.... grrr.

    Mooi stukje Suzanne, lief dat we een kijkje mogen nemen op je meest favoriete plek. Heerlijk en ukloos.

    Ik wens je alvast een heel fijn weekeinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier heb ik me even bijgelezen.:-) Fijn om te zien dat je zoveel plezier beleeft aan het fotograveren.

    BeantwoordenVerwijderen