maandag 14 mei 2012

Druppels ter overbrugging


De opdracht was: Fotografeer Water.

Op het moment dat ik op de plek ben waar ik foto's wilde nemen,
word ik op mijn wenken bediend en begint het water met bakken uit de lucht te vallen.
Eerst zachtjs, druppel voor druppel....
Ik fotografeer rustig door.

Maar al gauw laat Moeder Natuur weten dat het menens is
en gooit er wat grover geschut tegenaan.
De druppels worden groter.

Ik besluit,dat, als ik niet heel snel terug ga naar de cursus ruimte, ik een nat pak ga halen,
en daar heb ik vandaag even geen zin in!
Dus ik begin langzaam terug te lopen.

Mijn oog valt op de elementen van de brug.
De druppels blijven liggen, blijven hangen.
Kris, kras door elkaar.
Schuin door elkaar.
Schuin over elkaar.

En in de verte.... de volgende brug,
slechts gescheiden door....

Nog meer Water....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten