woensdag 20 juli 2016

Humor?!?

Soms moet ik zo vreselijk lachen om alles wat er hier in mijn buurt en eigen flatje gebeurt, ik kan het niet helpen. 

Zoals je hier kon lezen, ergerde ik me nogal aan een vermaning die ik van de woningbouw vereniging had gekregen, vanwege een poging om de puinhoop op de brievenbussen onderin ons portiek enigszins te beperken. 

De meneer van de woningbouw kwam me tegemoet en gaf aan dat hij de desbetreffende bewoner(s) een brief zou sturen met de vraag om geen oud papier meer op de brievenbussen achter te laten. 

Ik had er een hard hoofd in moet ik toegeven. Ik geloofde ten eerste al niet dat hij daadwerkelijk een brief zou sturen en ten tweede kon ik me niet voorstellen dat, mocht hij dit tóch doen, dit geen enkel resultaat zou hebben.

Vanmorgen toen ik ging zwemmen, kwam ik langs de brievenbus en ik zag tot mijn verbazing dat de woningbouw meneer zijn woord gehouden had en dat hij daadwerkelijk een brief gestuurd had. Daar zat ik dus fout in mijn voorspelling!

Maar mijn tweede voorspelling kwam wel degelijk uit, want de brief lag......
Bovenop de brievenbussen, naast het doosje (jawel, het is onverklaarbaar weer terug!) met oud papier!

Ik kon een dikke vette glimlach niet onderdrukken!

Foto: eigen brouwsel


1 opmerking: