zondag 21 augustus 2016

My new best friend.....

Ja, u leest het goed: ik heb een nieuwe vriend. Een nieuwe BESTE vriend zelfs.
Hij is lang, harig, zacht, maar toch stevig en ontzettend handig!

Al maanden was ik naar hem op zoek en eindelijk vond ik hem. En wat ze zeggen is waar: zodra je stopt met zoeken, loop je er vanzelf tegenaan. En dat was dus ook zo.

Ik liep Pokemons te vangen toen het gebeurde. Ik had dorst en wandelde de plaatselijke multifunctionele drogisterij binnen en daar vond ik hem.....
Gauw nam ik hem in mijn armen, knuffelde hem intens, betaalde gauw en rende (theoretisch dan, want ik ren nog steeds niet...) met hem terug naar huis, klaar om nader kennis met hem te maken.

En dat was me toch lekker!!!

Want tja, sinds ik zo enorm verbrand ben geweest, die eerste mooie zonnige zomerdag, baal ik er soms stevig van dat ik alleen woon. Voor sommige dingen is het nu eenmaal een stuk handiger als je iemand naast je hebt, dat snapt u vast wel. En dus verlangde ik enorm naar hem.

En echt waar, ik ben zó gelukkig met mijn nieuwe badborstel! Ik kan nu eindelijk alle plekjes op mijn rug  zelf 'krabben' als het weer eens gigantisch jeukt, zonder dat mijn overburen die per ongeluk naar boven kijken denken dat ik weer mijn Baloe de Beer act sta te doen. 
Want laten we eerlijk zijn: daar was ik zelf toch ook wel een beetje klaar mee!

Ja, ik weet het zeker, mijn nieuwe beste vriend, is beslist een blijvertje!


Foto: www.dailymail.co.uk.


1 opmerking:

  1. Tja, je hebt nu dus gemerkt dat je er niet zonder kan, heerlijk zo'n borsteltje die de jeuk wegneemt :-)

    BeantwoordenVerwijderen