dinsdag 7 februari 2012

Een sneeuwpop.....


Ook al ben ik op papier volwassen, sneeuw heeft op mij nog altijd een aantrekkingskracht
als een snoepwinkel op een kind.

Zodra ik buiten het 'witte goud' naar beneden zie dwarrelen, dan begint het van binnen te kolken.
Wordt het buiten koud, dan wordt mijn hart minimaal 10 graden warmer!

Allerlei gedachten schieten door mijn brein...
Ik wil naar buiten, een sneeuwpop bouwen, maar wat zullen al die mensen wel niet denken, want ik word toch geacht volwassen te zijn en een sneeuwpop bouwen, dat is voor kinderen!

Maar om eerlijk te zijn, vind ik een sneeuwpop ook wel een beetje saai!
En dus verzin ik steeds nieuwe creaties die ik kan bouwen, varierend van Sphinxen, tot auto's tot beren..

Want een gewone sneeuwpop......

dat is zooooo 2011!

6 opmerkingen:

  1. Gewoon lekker die sneeuwpop bouwen. Ik lees de Donald Duck, krijg ik ook kritiek op. Want onvolwassen. Boeie..... niks van aantrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het leuk, blijf jij maar gewoon zoals je bent suzanne, ik vind dat juist leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, laat mij dan ook maar lekker kind zijn.
    Ik vind deze pop wel heel leuk.
    Goed wiekent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk geen ordinaire sneeuwpop... maar een sneeuwhond, of sneeuwkat of een eh.... sneeuwkanarie?

    Leuk stukje... doet het sneeuw laten smelten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. overduidelijk een beer nathalie....overduidelijk!!!!! zucht ;-)

      Verwijderen
  5. Leuke ijsbeer! Al twijfelde ik tussen een hond en een beer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen