maandag 21 december 2015

Tea topic: Waar kijk je als eerst naar bij een man/vrouw?

Kijk.... Dat vind ik nou eens een makkelijke vraag! En een makkelijke vraag betekent voor mij dat ik er, zonder al te veel te hoeven denken, een antwoord op weet.

Ik ben helemaal weg van ogen, dus dat is waar ik altijd het eerst naar probeer te kijken. Aan ogen kun je namelijk zoveel zien! 
Ik weet niet of het echt een uitdrukking is, of dat ik het ooit ergens op een poster heb zien staan, maar ik denk dat 'de ogen zijn de spiegeltjes van de ziel' een waarheid als een koe betreft.

In iemands ogen kun je zoveel aflezen: is iemand moe, is iemand blij of juist verdrietig. Is iemand boos, verbaasd. Noem het maar op, je kunt het aan iemands ogen zien. 

Je kunt aan iemands ogen zien of hij ergens warm voor loopt, of juist niet. Ogen kunnen stralen, of dof zijn. Ze kunnen spreken of juist heel erg hard zwijgen. Ogen zijn de meest fascinerende onderdelen aan iemands lijf. (Ok, ok, er zijn er nog een paar...)

Daarnaast kunnen ogen ook gewoon zó mooi zijn! 
En dat is voor mij persoonlijk wel eens een valkuil, want stop een paar mooie lichte, felle ogen in een ietwat getinte huid en ik denk dat ik verdrink! Dan ben ik op slag verliefd, puur op die ogen.

Helaas hoort er bij die ogen vaak ook nog de rest van een persoon die kan praten en dingen kan doen....

Dan is mijn verliefdheid doorgaans snel over!






3 opmerkingen:

  1. Kijk es in de poppetjes van mijn ogen :-) Leuk geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Grunningswichtje. Mocht je nog labeltjes thee-genkomen (haha) stuur ze dan gerust op. Zo word ik misschien nog een trouwe blogger! ;)

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen