dinsdag 27 maart 2012

A Different View...


Gisteren was de opening van onze foto expositie.
De cursus ligt inmiddels helaas alweer een tijdje achter ons.
Maar gisteren was dan de officiële opening van onze eigen expositie.

De expositie kreeg de naam: "A different view". 
Een toepasselijke naam, vind ik.

De foto cursus opende mijn ogen. 
Niet dat ik ze eerst dicht had, dat niet, maar ik zie nu dingen die ik eerst niet zag. 
Of ik kijk anders naar de wereld, met een blik die ik eerst niet had. 
Meer oog voor detail, voor de schoonheid van zaken.

De wereld springt nu veel meer in het oog.

3 opmerkingen:

  1. Een andere manier van kijken. Dat is een mooi resultaat. Ik zou zo'n cursus ook wel kunnen gebruiken. Misschien komt het er nog eens van. Jouw foto's zijn zonder meer mooi. Verder zwijg ik want ik heb er niet zoveel verstand van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suzanne, ben je boos op mij? Ik zie je nooit meer op mijn weblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me goed voorstellen dat zo'n cursus je anders naar je omgeving laat kijken. Met meer oog voor detail.
    Volgens mij deed ik dat al vanwege mijn slechthorendheid. Dan gebruk je je ogen meer als compensatie. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen