maandag 8 april 2013

grrrrrrrrrrustgevend!!!!


Ik ben niet iemand die graag urenlang onder de douche staat.
Douchen is voor mij een functioneel iets en is aan mij, als verwen middel, dan ook niet echt besteed.
Toch probeer ik het steeds meer in te zetten als 'lief zijn voor mezelf moment'.

Vandaag was zo'n moment waarop ik even lief wilde zijn voor mezelf en mezelf even wat welverdiende rust en ontspanning wilde gunnen.

Omdat ik ook graag eindelijk eens al die aangebroken flesjes, potjes, tubes enz. op wil maken, 
viel mijn oog (niet letterlijk) op deze tube.
Ik ben ook al niet bijster dol op lavendel, maar in het kader van 'alles moet op' 
en ik discrimineer niet, bedacht ik dat deze het ging worden.....

Ik moet nu ontzettend lachen om de tekst op de tube..... 
"Ontspanningsdouche, verzorgt en brengt rust"

Ja...vast...

Misschien zat het ontspannende effect in het feit dat ik minstens een kwartier langer onder de douche heb gestaan dan normaal in een mislukte poging om de tube open te krijgen....

Verzorgt..... nou, niet echt. Ik zie er nu uit alsof ik met een kat heb staan worstelen onder de douche, dankzij de scherpe kantjes van de tube, in mijn verwoede pogingen om het kreng open te krijgen....

En brengt rust???? HAHA.... Ik kwam enorm opgefokt de douche uit, boos omdat ik niet in staat was om een simpele tube doucheschuim open te krijgen! 

Dus niks rustgevend, maar heel erg GRRRRRRUStgevend!!!!

6 opmerkingen:

  1. O arme Suzanne toch en ook jeuk van die douchecrème gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor novelle, ik kreeg de tube dus niet eens open! Vanmorgen zag ik (met mijn bril op) dat er plastic om het dopje zat... tja dat zie ik zonder bril dus niet, maar eenmaal zonder plastic ging het een stuk makkelijker....
      vanavond herkansing???

      Verwijderen
  2. o hahaha dat was mij ontschoten dus je kreeg het helemaal niet open hahahaha je zou alleen van de ergernis al jeuk kunnen hebben gekregen. en was de lavendelcrème nu wel goed bevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soms worden die tubetjes zo verpakt dat je (als je ze al openkrijgt) een volle emmer afval hebt. Plasticje, papiertje, nog een plastiekje enz.
    Heb je een schaar, mes, beitel of hamer (om het kapot te slaan) voor nodig.
    Ik deel je frustratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, dan is het dus nu de tijd om te vragen: EN... hoe beviel de douchecrème?

    Overigens begrijp ik je frustratie want ik heb hier een flesje stickerverwijderaar. Daar zit een kinderbeveiliging op elke keer sta ik te drukken en te draaien om dat ding open te krijgen. Opeens lukt het dan maar dan ben ik dus wel meer dan vijf minuten verder. Wedden dat kinderen het eerder open hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms is het zo lekker om te douchen met een lekker douchegel. Een spons die blijft schuimen (dat ding schoonmaken kost al meer water dan wat ik nodig heb) en dan de kriebel in mijn neus.... En toch doe ik het de keer erop weer. Maar in de tussentijd blijft de douche een funtioneel ding.

    Ik heb genoten van je frustratie...

    BeantwoordenVerwijderen