woensdag 10 december 2014

wie oh wie???

Sinds een tijdje maak ik tekeningen op m'n i-pad. Daar beleef ik veel plezier aan en er gaat menig uurtje aan verloren.
Een vriendin van me gaf me de tip om er kaarten van te maken. Dit heb ik ook gedaan, en op zich zijn mensen best enthousiast. Toch weet ik niet zo heel goed hoe ik ze (buiten mijn vriendenkring) aan de man/vrouw moet brengen.

Naast de 'gewone' kaarten, heb ik ook een aantal kerstkaarten gemaakt.
Mijn idee is om de winst die ik ermee maak aan de voedselbank (of een ander goed doel) te geven.
Daarom wil ik jullie vragen: wie oh wie heeft er interesse?
Stuur me een mail of een berichtje!!!



(en mocht je een idee hebben voor een kleinschalig goed doel, waarvan jij denkt: dit is de moeite waard en betrouwbaar, dan laat me dat ook weten!!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten